verjaardag

15 juni 2014 - Benidorm, Spanje

zondag, vaderdag en verjaardag van cor. hoe feestelijk wil je het hebben? vannacht ging het flink waaien. de voortent en de luifel van de bus staan rotsvast, dus geen centje pijn. bij de warmte was de wind trouwens best aangenaam.
we zijn lekker lui begonnen vanmorgen. lekker ontbijten en even kijken wat de voetballers vannacht hebben gedaan, want om 12 uur snachts liggen wij in ons mandje!
vanmiddag zijn we gezellig met jan en heleen meegeweest naar de kerk, waar we heel hartelijk zijn ontvangen en een goede dienst mochten hebben. na de dienst koffie gedronken en toen naar de chinees, eten! voor nog geen 5 euro eet je je buik rond, compleet met drank en toe! als jarige werd cor natuurlijk toegezongen en kreeg hij een speciaal toetje met kaarsje en een chinees vaasje cadeau. jan en heleen zijn nog even meegekomen naar onze camping voor een drankje en een knabbeltje. ondertussen houden wij hier natuurlijk ook het WK inde gaten. we hebben de tv buitenstaan en we hebben kabel op de camping. dat is wel gemakkelijk.
de moderne comunicatiemogelijkheden zijn ook vandaag weer benut. we hebben geskyped en gebeld met de kinderen en wilco en agnes. iedereen bedankt voor alle gelukwensen. al met al een bijzonder geslaagde en gezegende dag.