benidorm

12 juni 2014 - Benidorm, Spanje

om half 9 weg uit argeles. hier hadden we het trouwens ook moeiteloos vier weken kunnen volhouden, maar we zouden naar benidorm. zonder oponthoud over de tolweg rechtstreeks naar benicasim. daar vlakbij stond onze caravan, bij johan. we hadden een telefoonnr. achteraf niet het juiste, en daar hebben we een berichtje op doorgegeven dat we eraankwamen. maar omdat we niets terughoorden was het spannend of hij er überhaupt wel zou zijn. gelukkig liep alles mee. johan was thuis. de honden blaften als vanouds en de knaus stond er prima bij. het enige commentaar van johan was: waarom hebben jullie niet even gebeld, dan had ik hem even gewassen!
de caravan bleek tiptop in orde, de verlichting deed het prima en op een beetje lucht in de banden na, konden we zo wegrijden. dat hebben we dan ook gedaan, want het was al een uur of 4 en we moesten nog een paar honderd kms.we hadden niet gedacht dat alles zo vlot zou gaan, maar tegen 7uur zagen we het "manhattan aan de costa" opdoemen. een indrukwekkende skyline, dat is zeker!
de navigatie loodste ons naar de juiste straat, voorbij camping raco, waar jan en heleen staan. we maakten een grapje, even toeteren en zwaaien, maar toen waren we ook al op plaats van bestemming, camping arena blanca. we zochten ons een plaatsje uit en liepen naar de receptie om ons in te schrijven en jawel hoor, achter ons een vrolijk getoeter: jan en heleen! die hadden net boodschappen gedaan toen ze ons zagen rijden. heleen heeft'heerlijk voor ons gekookt en we hebben een zeer plezierige avond gehad, dat is nog eens een welkom, super!
ondanks de warmte hebben we goed'geslapen. vanmorgen hebben we eerst de bus dwars gezet zodat we onze plaats kunnen inrichten en onze voortent, nou ja alleen het dak, opzetten. in de caravan hebben we ons bed al opgemaakt, de ventilator draait en alles is in orde. nu effe uitpuffen!

1. Derk en aafke:
    12 juni 2014
    Hoi cor en adrie
    fijn dat jullie er al zijn .
    wel leuk he dat jan en heleen er net waren
    en dat jullie bij hun hebben gegeten.
    Ge niet er van op de camping.
    Liefs en gr van ons
  2. Harm en Bettie:
    13 juni 2014
    Hallo Cor en Adrie, wat ontzettend leuk die reisverslagen van jullie. Fijn om te lezen dat jullie goed in Spanje aan zijn gekomen. Maar wij hebben ook leuk nieuws onze Amber is geslaagd! Wij zijn super trots en lopen bijna naast onze schoenen.

Wij wensen jullie nog een super fijne vakantie en zien jullie snel weer op de Moraine. Doe de groeten aan Jan en Heleen. Veel plezier.

Groet vanaf de Moraine