camping d' uzurat limoges

30 juni 2014 - Limoges, Frankrijk

om half 9 reden we weer. eerst terug naar auch. daar hadden we een satellietontvanger gekocht, een mooi compact geval, maar we kregen het niet aan de loop. voor de voetbalwedstrijd zondagavond was dat niet erg. de camping le talouche wordt door een nederlands stel gedreven en in de kantine spatte de sfeer en de spanning uit alle kieren en hoeken. een heel gezelschap campinggasten zat met ons nagelbijtend en aanmoedigingen roepend te kijken en ondertussen te eten , te drinken en te whatsappen.mooie avond! de satellietontvanger hebben we weer retourgedaan en toen zijn we over mooie binnenweggetjes richting montauban gegaan en vandaar hebben we de snelweg gepakt naar limoges. een heel mooie weg overigens, al is het dan ook deels een tolweg. op internet hadden we de municipa(=gemeente)camping van limoges opgezocht, waar we om ongeveer half drie aankwamen. heel rustig. eerst een plaats uitgezocht. we werden hartelijk ontvangen door de beheerder die zich verontschuldigde dat zijn camping pas volgend jaar een acsicamping werd en dat helaas morgen het hoogseizoen begint. aan de prijs is dat trouwens niet te merken, die viel heel erg mee. de plaatsen zijn ruim, er zijn prima afwasplaatsen en schoon sanitair. gelukkig was er ook een wasmachine, want dat was natuurlijk ook weer nodig. het weer is lekker opgeknapt. we hebben lekker buiten gegeten en cor is eerst maar even lekker gaan rusten. morgen gaan we limoges verkennen op de fiets.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade