bijna thuis

5 juli 2014 - Rhoon, Nederland

het gaat toch weer anders dan we dachten. we zijn dus een dag overgebleven in luxemburg. we hebben heerlijk gefietst langs de moezel. allereerst met het pontje over naar duitsland, want aan die kant is een prachtig fietspad. het was warm, een beetje benauwd, maar op een drup na is het drooggebleven. s'avonds was er de voetbalwedstrijd frankrijk-duitsland en in de "brasserie" op de camping werd de wedstrijd bekeken op grootbeeld. dat werd dus snel een pan spaghetti maken eten en naar de kantine. daar was een gemengd gezelschap van duitsers, fransen, luxemburgers en nederlanders. bijzonder gezellig, over en weer wat geplaag, maar alles in het gemoedelijke!
vanmorgen zijn we op ons gemakkie vertrokken, maar toen we in de auto zaten begon het heel erg te regenen en het werd koud. maastricht in de stromende regen leek ons niets en we besloten door te gaan naar rhoon, naar wilco en agnes, daar zijn we nu. vanavond blijven we gezellig hier voetbal kijken en morgen gaan we op bezoek bij mijn moeder en dan door naar drenthe.

1. Derk en aafke:
    5 juli 2014
    Welkom , in nederland, blij dat jullie weer bijna thuis zijn .