weer thuis

6 juli 2014 - Hoogeveen, Nederland

we zijn de dag begonnen met uitslapen. gisteravond werd het uitteraard nogal laat na het voetbalspektakel, penaltyschieten, verschrikkelijk!
met wilco en agnes hebben we heerlijk gebrunchd en 'smiddags zijn we bij moeder op bezoek geweest. dat was eigenlijk heel gezellig, ze vond het prachtig. voor zulke momenten ben je dankbaar. aan de muur hing de nieuwe foto van haar kinderen en kleinkinderen en daar staan we allemaal heel leuk op en we zeiden dat we die zelf ook wel wilden. met echt hollands druilweer zijn we daarvandaan naar het noorden gereden. onderweg zijn we gestopt om te eten en op dit moment draait de wasmachine, de televisie staat aan en... tegen de muur staat de prachtige familiefoto die daniël en monique verzorgd hebben. daar zijn we heel blij mee. als verjaardagscadeautje voor cor heel geslaagd.
terugkijkend kunnen we zeggen dat het een zeer geslaagde reis is geweest, zonder problemen, pech of narigheid en, hoewel het buitengewoon slecht weer is, zijn we toch heel blij dat we weer veilig en gezond mochten thuiskomen. alle "volgers" bedankt voor de belangstelling en de reacties.
kortom: we zijn er weer!

1. Derk en aafke:
    6 juli 2014
    Hoi , dankbaar dat jullie er weer zijn , we praten er nog over ,
    we zijn net thuis van soest .liefs van ons
  2. Harm en Bettie:
    6 juli 2014
    Welkom thuis, zien julli hopelijk weer snel op de moraine.
  3. Jan Stalman:
    7 juli 2014
    Welkom weer op de Drentse Hooglanden van het Dwingelderveld.
    Ja, nu is het weer afgelopen met het heerlijke reizen door die mediterrane landen, mooie campings, prachtige stranden en natuurlijk het luie leven.
    Nu weer de afspraken en de klusjes en alle andere verplichtingen wat er thuis is.
    Maar jullie hebben weer een hele nieuwe dimensie aan jullie leven mogen toevoegen. Toch is het veilig thuiskomen ook weer geweldig en daar mag je dankbaar voor zijn. We hopen jullie snel weer te ontmoeten.
    Ciao Heleen & Jan Stalman