gekko

16 juni 2014 - Benidorm, Spanje

vandaag zou het dus een rustige dag worden. een beetje fietsen over de boulevard, een boodschapje enz. maar aangezien het vandaag niet overdreven warm is, er is zelfs een drup regen gevallen, en het is ook een beetje bewolkt, vond cor het wel een geschikte dag om te klussen. allereerst werden de zijkanten en voorstukken van de voortent eringeritst. dat was nog even puzzelen, maar tenslotte lukte dat. toen moesten ze er natuurlijk weer uit en netjes opgevouwen opgeborgen. vervolgens leek het cor wel een aardig idee om de caravan te wassen. we hebben een slang, niet al te lang en gewapend met een emmer autoshampoo met was werden eerst de ramen goed wijd opengezet. bij het wassen van het grote raam bij het bed bleken we een verstekeling aan boord te hebben: een gekko van zo"n 12 cm lang bekeek ons eens belangstellend en ging er vervolgens vandoor. hij verdween om de hoek. cor joeg hem weg, net naar dd verkeerde kant. naar binnen! toen zat dat beest op ons bed! en toen ik binnenkwam ergens eronder! leuk: bed afhalen spullen eronder weg, geen gekko meer te vinden! het gevolg is wel, dat we nu ook het bed maar hebben verschoond en dat cor zich vannacht kan gaan afvragen wat er toch beweegt daar bij zijn tenen? gelukkig kon dat beestjeeruit door de zijluiken en al met al hebben we nu een superschone caravan.maar of cor vannacht binnen slaapt?

1. Jan Stalman:
    16 juni 2014
    Inderdaad wij moesten van de grote klus ook aangaan....
    Wassen en natUurlijk lekker met water spelen.
    Bovenop het dak daar lag het meeste kleiige sahara-zand, zoveel je kon er wel in gaan zaaien.
    Maar alles is weer schoon en de wasmachine heeft weer flink z'n best gedaan, straks even zwemmen.
    Maar nog wel 28 grC, dus een beetje werken- veel zweten.
    Meer naar de Spanjaarden kijken dus, die doen het wel kalm aan hoor! En veel drinken en heerlijke salades van Heleen eten.

Ciao