3 - 2 voor nederland!

18 juni 2014 - Benidorm, Spanje

dat weet iedereen al wel, dus daar hoeven wij het niet meer over hebben. we volgen de wedstrijden ondertussen natuurlijk wel, we hebben tenslotte kabeltv op de camping. verder houden wij ons bezig met heel andere zaken. gisteren hebben jan en heleen ons meegenomen op een toer over verschillende campings in de naaste omgeving. van klein tot groot, tot supergroot, van eenvoudig tot luxe, tot superdeluxe!! voor ons ging het erom een camping te vinden naar onze zin, waar we ook onze caravan konden stallen en waar ze de knaus ook op de plaats wilden halen en brengen. heleen vergastte ons op een heerlijke pastaschotel. beregezellig!
we hebben inderdaad een camping gevonden die ons aanstaat. niet te groot, netjes schoon een mooi binnen en buitenzwembad en alle douches en wc's worden heel mooi vernieuwd . we zijn vanmorgen eerst naar de markt geweest. we dachten dat de markt ik benicasim groot was, maar deze is wel vier keer zo groot en ook vier keer zo druk! toen op de fiets naar de lidl in albir voor water en brood, (daar leven we hier op, oa.) en vanmiddag naar camping benisol. de camping is niet al te groot. heeft de vorm van een driehoek, met in de punt de receptie en het restaurant en zwembad. de weggetjes hebben namen van hoofdsteden, berlijn, parijs, amsterdam enz. we hebben aangeteke d wat wij mooie plaatsen vonden, geadviseerd door sommige bewoners, die er al jaaaren staan! deed beslist plezierig aan. de caravan kunnen we brengen en daar stallen tot wij bellen. dan zetten ze hem voor ons op de plaats. verder zitten we hier heerlijk buiten, de temperatuur is prima en morgen gaan we maar eens lekker naar het strand.

1. Geert:
    19 juni 2014
    Jullie hebben het beter dan wij. Hier 15 tot 17 graden. Vanavond de kachel aan. Bij de post geen bijzonderheden. Groetjes G en G.