alweer zondag

22 juni 2014 - Benidorm, Spanje

de dagen gaan hier heel erg hard. voor je het weet is er weer een dag voorbij. de afgelopen dagen hebben we een klein beetje geklust, wat schoongemaakt en opgeruimd, daarnaast een beste work-out op de fiets gehad. er zijn hier twee grote hoofdstranden: levante(zonsopgang) en poniente(zonsondergang. poniente is minder druk dan levante, maar tussen die twee stranden is een hoge rots en wij probeerden er helemaal omheen te fietsen. dat was een beste klus en achteraf gezien was dat ook eigenlijk niet nodig, want je kunt eenvoudig door een paar gezellige straten van oud benidorm lopen en dan kom je er ook. na het fietsen zijn we een paar uur aan het strand gebleven. het was niet overdreven warm, een beetje bewolkt, maar het zeewater was heerlijk van temperatuur.
de volgende dag zijn we uitgebreid boodschappen wezen doen bij de lidl en bij een huishoudzaak hebben we een klein oventje aangeschaft. lekker voor pizza e.d.
zaterdag is cor eerst aan het stoeien geweest met een verduisteringsgordijn dat niet wou meewerken en we hebben de dag afgesloten met een zeer gezellige bbq mt jan en heleen, onder het genot van voetbal en een drankje.
en nu was het dus alweer zondag, met gezellige kerkgang en afgesloten met een maaltijd bij de chinees. misschien wordt het toch tijd om te vasten?
groeten uit goed gevuld benidorm!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade