dikke woei!!

23 juni 2014 - Benidorm, Spanje

vanmorgen een beetje geklust, opgeruimd, beetje gewassen enz. vanmiddag wilden we naar het strand van albir en daarna in albir naar de aldi en de nederlandse winkel. daar kun je dingen kopen als roggebrood en drop. al voor we de camping af waren werden we gewaarschuwd. gaan jullie naar het strand? pas maar op. het waait veel te hard, het zand waait je om de oren! toen we zeiden dat we naar albir gingen, dat heeft een kiezelstrand, werd er gezegd: daar zijn de golven veel te hoog!
het waaide inderdaad heel erg hard, maar met de electrofietsen is dat natuurlijk geen enkel probleem en in een dik kwartier waren we op de boulevard van albir. de pluimen van de palmbomen stonden haaks op de stammen en de golven maakten een enorm kabaal, maar het was er wel heerlijk! op de weg was het 33*C en aan het strand 25*C,
zoals gezegd met een stevig windje! natuurlijk moest ik de zee wel even uitproberen. de temperatuur was prima, maar de branding was niet door te komen. onvoorstelbaar wat een kracht die golven hebben! het is niet mogelijk goed op de been te blijven en je wordt gewoon gezandstraald. ik had dan ook een aardig grindpaadje in mijn badpak zitten toen ik eruit kwam. maar leuk was het wel!
daarna boodschappen gedaan, naar onze "casa" gefietst, gegeten en natuurlijk weer voetbal gekeken. deze dag was weer top!

1. Jan Stalman:
    24 juni 2014
    Deze mensen zijn niet te stoppen!
    Bijna de verpersoonlijking van de Spaanse Furie zelf...
    Zo zie je maar hoe Benidorm je energie geeft met z'n heerlijk klimaat.
    Volgens mij komen jullie hier nog wel eens terug aan de Costa Blanca!
    Ciao
  2. Mark:
    6 juli 2014
    Toch in benidorm dus he, de leeftijd hebben jullie er wel voor he ;) tot vanavond! Groetjes Mark