dikke drup

24 juni 2014 - Benidorm, Spanje

ook in benidorm kan het regenen. vannacht wat gespetter, maar alles stond veilig onderdak. de spaanse buren waren thuisgekomen van het san juanfeest. daarbij stoken ze vuurtjes op het strand en om 12 uur lopen ze om de vuren of springen erover heen en dan nog over de golven en dan krijg je geluk in het komende jaar.
vanmorgen ging het dan serieus regenen een beste bui, die een beetje bleef rondzeuren, maar om een uur of twee zaten we weer op de fiets met een stralend zonnetje boven ons. nog even een ijsje op de boulevard en dan nog even boodschappen en alweer een dag om.
maar, 's avonds kregen we bezoek. kennissen van jan en heleen uit enschede, die wij hier ook ontmoet hebben op de camping, kwamen gedag zeggen. de volgende morgen zouden ze vertrekken. ze bleven gezellig kletsen, een glaasje erbij en vervolgens kwamen die andere enschedeërs er ook aan. dus stoelen erbij, glazen erbij en zo werd het een reuze gezellige avond. het weer is weer heel best en morgen gaan we een beetje voorbereiden voor het vertrek. waarschijnlijk wordt dat vrijdag. jan en heleen vliegen op vrijdag, dus die zijn heel wat eerder terug dan wij.

1. Geert:
    25 juni 2014
    Hallo Cor en Adri
    Vandaag zat bij de post een rouwbrief van de heer Pieter de Bruin uit Ridderkerk. De begrafenis is donderdag 26 juni.Dit is voor juli niet meer haalbaar. Maar toch even deze kennisgeving.
    Groetjes Geert en G'e
  2. Geert: