last night in benidorm

26 juni 2014 - Benidorm, Spanje

vandaag was het een behoorlijk drukke dag. de caravan is klaargemaakt voor de stalling op camping benisol. alles is gewassen en schoongemaakt, de camper is weer ingepakt en vannacht zal ons bedje weer in de bus zijn. het is de bedoeling, dat we morgen de caravan wegbrengen naar benisol, hier vlakbij en dan gaan we door in de richting van teruel, een heel mooie streek. vanavond hebben we rust. jan en heleen kwamen afscheid nemen. die worden morgenvroeg om een uur of vier opgehaald door deshuttlebus en om ca. 8uur gaat hun vliegtuig.die hebben dus een kort nachtje. onze eekhoorn, hij woont in de boom op onze plek, was ook van de partij. hij liet zich uitgebreid bewonderen. het is een felle donder, hij had het aan de stok met een paar katten, maar die gingen er vandoor!
we gaan nu nog even tv kijken en dan is het onze laatste nacht hier. wanneer we dan weer internet hebben om verder te schrijven weet ik niet. voorlopig is het dus: hasta la vista!