roma

27 mei 2014 - Rome, Italië

Van camping zeus in pompei zijn wij op tijd vertrokken. Ook al omdat ze daar problemen kregen met de riolering! We zijn een flink eind langs de kust gereden. Erg mooi trouwens enop een gegeven moment ging de weg het binnenland in en kwamen we in een file. Er werd ook helemaal niet gereden. Na een uur te hebben gewacht bleek dat er ergens een ongeluk was gebeurd en het opruimen zou nog wel een hele tijd duren. We zijn toen maar omgekeerd en hebben een andere weg genomen. Onderweg kwamen we een lidl tegen.jawel.daar hebben we flink ingeslagen. Vooral water en twee miniraclette met grillsteen en pannetjes. Toen moest er nog wat worden ingekocht voor een gourmet á deux.zonder problemen camping happy villages en camping bereikt .waar we ons prima geïnstalleerd hebben, gegourmet en de was hebben gedaan. Onze buren hebben een onwijs leuk hondje, een soort corgi , Net als de engelse queen, die geweldig kan bedelen( dat hondje dus hè!). Het internet hier op de camping werkt maar op een paar plekken dus ik zit bij het zwembad te schrijven. Morgen gaan we met de shuttlebus van de camping rome in
Ik probeer nog een paar foto's van de afgelopen tijd erbij te zetten. Tot schrijfs!

rge

1. Geert:
    27 mei 2014
    Ik hoop dat jullie beter weer hebben dan wij. Gister is hier 50 milimeter water gevallen. Maar donderdag gaan de temperaturen weer omhoog. Bij de post waren er geen bijzonderheden. Nog een fijne en veilige reis verder! Groetjes van Geert en G'e
  2. Jan Stalman:
    27 mei 2014
    Wij vinden het geweldig leuk om jullie verhalen te lezen en alle foto's te bekijken. Super leuk zo'n miniraclette, lekker smullen en genieten van het buitenleven op de camping.
    Wij wensen jullie morgen een mooie dag in Rome en zullen jullie belevenissen wel weer lezen in een volgend verslag.
    Liefs van Jan&Heleen