richting pisa

4 juni 2014

vanmorgen lekker rustig aangedaan, nog even whattsappen en toen op ons gemak vertrokken.afscheid genomen van de buurtjes, een aardig stel uit engeland, betaald en op weg. we hadden een camping uitgezocht dicht bij pisa, maar bij nader inzien waren er twee campings met dezelfde naam en die we nu hebben is ong. 50km ten zuiden van pisa. wel mooi aan de kust en het is hier vlak, dus we kunnen fietsen en ook het lopen is een stuk minder vermoeiend. we hebben gegeten en cor is even aan het rusten. ik ben ondertussen aan de praat geraakt mrt sonia en walter uit zwitserland. die hebben een camper: Carthago chic. daar kan onze bus twee keer in en dan past ons athosje er ook nog wel bij. hij was net nieuw dus er moest worden geshowd. het is hker ondertussen heerlijk rustig en het internet, dat het soms redelijk doet, is bij de prijs inbegrepen. heleen en jan hebben ons uitgenodigd op camping raco in benidorm, dus in de komende tijd wordt het zoetjesaan naar spanje. maar eerst de scheve toren en in torino het fiatmuseum.